onsdag 14 december 2011

BARN

Barn hit och barn ditt folk gör inget annat än ska ha BARN om dom inte redan har barn. Själv tänkte jag skaffa mig en katt <3

Igår va jag hos monika de va mys med glögg och hennes busiga katt. Och själv klart massa tjej prat. Det är inte så ofta man träffar någon man klickar med så där PANG. Men hon verkar verkligen vara hel skön.

Idag har maria varit här och druckit kaffe och kollat på när jag gjorde smak-lösa köttbullar, men med mycket gräddsås vart de okej och äta :)

Snart bär det iväg till jobbet ska bli skönt och få jobba. Kan ju ändå inte sova på nätterna så då kan jag ju lika gärna va på jobbet.

Nu ska lillan fixa håret innan jobbet hej hopp

1 kommentar:

  1. Barn i all ära... men en katt är ju alltid en katt. Visserligen har de liknade drag, väcker en om nätterna, är bestämd med måltiderna, kan tjura så man blir galen och kela när det passar dem.

    Men det en katt har som inte ett barn har är oförmågan att verbalt bråka och vara otrevlig, den är alltid glad när man kommer hem oavsett hur länge du varit borta och tycker dessutom om när du det första du gör går och säger hej (kan vara vissa tonårsbarn som inte gillar detta), går på toan själv redan från start (för det mesta), önskar dig inga dyra julklappar och tar inte så mycket plats i sängen. ;)

    Hoppas du snart hittar en katt som passar dig. Kram kram

    SvaraRadera