fredag 5 oktober 2012

4 dagar

Viktväktarna har jag nu kört med i 4 dagar måste säga att de går riktigt bra, men oj va sugen jag är på allt gott hela tiden. Men nu jävlar ska jag gå ner i vikt och trivas i min kropp igen. Har tyvärr inte blivit så mycket tränat men får ta tag i en riktigt tränings pass i eftermiddag.  


Många tankar som snurrar runt i huvudet, ibland kanske de inte är så bra och tänka så mycket ibland kanske man bara ska låta tiden gå och låta den ut vissa vart man ska i livet. Många tankar går till att tänka på hur jag ska göra med skolan om jag kommer in på yrkesförarutbildningen eller inte. Men måste säga att jag trivs mycket bättre på folkhögskolan nu än va jag gjorde innan. Massa goa människor och nya vänner :)
Sen ska jag flytta ihop med Alexander <3 ska bli riktigt mysigt och längtar så sjukt mycket och få slänga mig i min stora soffa eller de blir våran nu :) Happy Happy 
Trodde aldrig jag skulle bli så kär och älska någon så mycket som Alexander "Alle"


// Sofie nu ska jag gå och äta äpple :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar