måndag 7 maj 2012

trÖtt

Man blir ju trött när allt ska krångla. Trodde jag skulle strypa henne på alfa-kassan igenom telefonen tidigare idag. Den ena skyller på den andra och tvärt om. Och här sitter man mitt i mellan och blir bara mer om mer klämd. Nu måste något snart hända. Så på fredag ska jag till en tjej som ska hjälpa mig att kolla på lite olika skolor. Efter som arbetsförmedlingen är de värst jävla skit stället du kan hamna på. Så får jag hoppas på att komma in någon stans helst här i närheten. Allt löser ju sig även att de känns lite åt helvete just nu.

Men efter alla långa samtal hit och dit så åkte jag till Helena och drack lite kaffe och kollade på hennes små små katter. Sen träffade jag Maria i stan och lagade mat och gick en lång go promenad. Oj va jag längtar efter hus och komma ifrån stan.

// Sofie

1 kommentar:

  1. Fy, det låter tufft. Ta på dig halsbandet du fick av mig... då kanske det vänder ;)

    kram kram Malin

    SvaraRadera