lördag 12 maj 2012

vin och chips

Den här lördagen blev inte riktigt som den va tänkt att bli. Skulle varit ute med Maria och Helena. 
Men Helena ville träffa pojken sin och jag va inte så sugen på att dricka har ju som sakt inte så mycket pengar.. 
Så slutade med att jag åkte och tvättade av bilen och sprang av mig lite tankar. 
Då ringer Robin och undrar om jag inte vill leka med honom. Springer hem duschar och sminkar mig då ringer Robin igen och säger att han fått migrän (kräker lite i örat på mig) Så nu sitter jag här med ett glas vin och chips och lyssnar på kents nya skiva. Som de kan bli liksom, 
men de är en halv timme kvar tills söndag så de kan ju hända nått mer. 

 Bästaste Annabell (som just nu sover mitt på den gröna mattan)


Va på bio igår och såg den nya med Johnny Depp (Dark shadows) 
Innan filmen började så tog jag Maria, Daniel och Helena några öl på uteserveringen. Himla mysigt men tack vare det så somnade Helena flera gånger under filmen men de gjorde inte så mycket för den va riktigt dålig och den blev bara värre och värre. Det va typ 6-7st som gick innan filmen va slut.   

// skål och kräk i örat Sofie 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar