måndag 6 februari 2012

första helgen i februari

hit tills så har inte februari varit någon toppen månad, Men hoppas att oturen vänder snart.
I fredags när jag skulle åka ner till Louise i halmstad så gick bilen sönder. Va lite sen från början för annabel kronglade och rev ner en blomma. Men bilen startade som den brukar men kom ingen värme så började bli lite skeptisk men det va ju himla kallt så tänkte inte så mycket mer på det, tills den börjar koka på motorvägen. Fick ringa en kompis som kom och hjälpte mig och drog av mig från motorvägen.

Men efter alla om och men så kom jag till Louise och vi hade himla trevlig.
Va och kollade på när dom körde lite på isen, jävlar va vissa körde. Men de va många som bara stod och snurrade runt med. Kaffe hos Louise på vägen hem och sen när jag kom hem var Maria här en sväng och drack te.

Idag har jag mest tagit de lugnt och myst med Annabel men ska snart iväg och handla lite och köpa kattmat

// Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar