måndag 13 februari 2012

BMW


Måndag nu igen eller snart är de ju tisdag och här är mycket tomt på jobb och övriga ider med för den delen. Saknar verkligen att få jobba, bara få komma ifrån hemmet liksom. 
Men idag har jag börjat göra upp en liten plan på hur jag ska kunna ta klart mina lastbils kort. Ska börja läsa 10 sidor om dagen i teori böckerna och på fredag ska jag träffa min handläggare på arbetsförmedlingen, hoppas på att få lite hjälp med körlektioner. 

Besiktigade bmwen innan idag, en två på mina snygga svarta baklampor. 
Men lite reflexer så får jag köra ett år till. Kostade även på den en varm tvätt. 
Lätt snyggaste bilen i stan          


// Sofie

1 kommentar:

  1. Å vad bra för dig... plan är du din favorit grej *haha* men jag tror ändå att det är bra. Lätt snyggaste bilden!!! och så måste jag kommentera den fantastiska huvudbilden... du är grymt snygg! Kram kram Malin

    SvaraRadera