torsdag 2 februari 2012

Skjuter

Nu förstår jag varför visa skjuter folk, att inte fler blir brutalt mördade eller skjutna på plats. Det är fasen ett under. Idag klockan 8 på morgonen så hade jag ett samtal med min så kallade chef. Var av jag frågade varför jag inte fick vik och jag får tillbaka - "Men du har ju ingen framåt anda du vill ju inget med ditt liv!" Jag vet att jag inte har någon utbildning men det har ju sina skäll men dom har hon inte en jävla aning om. Men även om jag hade haft utbildning så hade hon nog hittat på något annat. Där fick man för att man alltid ställer upp och jobbar alla helgen och andra dagar som ingen vill jobba på. Tre år har jag ställt upp så gott som alltid. Men sofie du vill ju inget med ditt liv.. Det var iallafall det sista hon sa till mig för jag bad henne bra åt helvete och köpa sig en spade och gräva ner sig så alla slipper se henne.

Nu ska jag sova och senare idag ska jag ta tag i mitt liv som jag inte vill något med.

Jag har världens bästa pappa VERKLIGEN VÄRLDENS BÄSTA <3    

// Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar