måndag 25 juni 2012

Gul härlig hatt

Hur bra passar inte den här hatten denna regniga sommar.

Fick ett litet packet av min lilla syster här om dagen :)
En super härlig gul regn hatt och ett litet kort. 
På kortet står det 
"systembolaget blandar kräkmedel i sina drycker"
Haha så sant så!
Saknar min lilla syster min bästa vän <3
Är så glad över att jag har dom två bästa systrarna man någonsin kan tänka sig att ha.
Elaine <3 Sofie <3 Malin 
  
Sitter och lurar lite på mitt nya liv med en kopp kaffe och jordgubbar.
Jag har liksom råkat tappa bort mig själv.
Men nu är de slut på de, jag ska hitta tillbaka till den glada och galna Sofie. 
Som tar på sig de hon själv känner för, inte de som passar in i mallen av hur man ska se ut.
Jag älskar ju min konstiga Sofie stil. 
Sen måste jag öva mig på att göra de jag själv vill och inte göra som alla andra vill.
Tro på mig själv! 



// Sofie med tofs mitt på huvudet ;)

1 kommentar: