söndag 1 juli 2012

Streetmeet

Denna helgen har de blivit mycket bilar :) 
Först var de Falkenberg Streetmeet på fredagen. Ösregn hela kvällen men dom flyttade sig från fynda parkeringen in till ett P-hus inne i Falkenberg så det vart riktigt bra ändå. Fick många snygga bilder :)
På lördagen var vi i Helsingborg. 
Tyvärr fick vi inte se något race för de stod poliser med vapen över hela vägen. 
Men det blev en trevlig kväll ändå :)



Idag fick jag ett mail på facebook av tjejen som hyrde min gamla lägenhet i tredje hand. 
Var sakt att hon skulle bo där tills augusti, men idag skrev hon, 
att jag kunde hämta nycklarna i morgon måndag.
Blev lite ställd och skrev tillbaka och frågade om hon hade städat och att hon inte skulle glömma nyckeln till källaren. Får ett lite halv taskigt svar, att hon struntade i att städa och hon hade inte glömt nyckeln. Där fick jag för att försöka vara snäll mot henne och fixa så hon fick bo i stan.
Tyvärr så gör ju sådana människor att du nästa gång det kommer komma ett lägga till att hjälpa någon på det viset, så kommer jag inte att göra de. För man får bara skit för de tyvärr. 
Så i morgon ska jag upp och flytt städa lägenheten igen. 


Nu ska jag mysa ner mig med älsklingen och kolla på en film.

// Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar