torsdag 13 december 2012

Glad Lucia

Hej Hopp och Glad Lucia 


Jag måste säga att jag är grymt dålig på att ta kritik och blir så sur när folk inte lyssnar på mig. Eller så är dom bara så uppe i något annan och hinner liksom inte med att höra/förstå va man säger. Idag va jag och pratade med en kille på vägledningscentrum i Laholm haha ja dom har de hihi. Men han tyckte hit och dit jag skiter la i va han tycker. Det är la ändå mitt liv vi pratar om här. Jag gick ju liksom inte ditt för att få veta att jag borde gått klart skolan. Plus att säga något sånt till en som nyss sakt att jag inte ser någon mening med det. För även om jag går klart så får jag ju liksom inget jobb, av att jag läst upp mina betyg. Jag vill ju bara ha ett kul jobb. Sen de där med folk som pratar och inte vet va dom pratar om utan bara gissar. Blä va trött jag blir på dom. Med dagens Internet/Google är ju allt så lätt att kolla upp. Men nu har jag sökt golvläggare utbildningen i halmstad iallafall. Känns riktigt bra så nu åter står de att se vilken utbildning jag ska gå lastbil/ golvläggare eller gå kvar här på allmänlinje. Hoppas mest jag kommer in på lastbils utbildningen hade varit så jävla coolt och få köra en sån där stor 24 metare.

// Sofie

    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar