onsdag 12 december 2012

jul mys

   
 

Julgodiset blev riktigt bra till slut :) 
Två vänner till oss va här och provsmakade alla olika sorter ikväll.
Blev en riktigt mysig kväll med mycket skratt.  


En liten bild från igår kväll när jag pysslade :) 

Idag är de ett sådant där magiskt datum 12-12-12
Va i skolan idag har ju inte varit där på några dagar jag lyckades ju få halsfluss föra torsdagen.
Undra hur långtid de ska hålla i sig och göra ont? Orkar inte ha ont i halsen tills jag ska gifta mig liksom.Nu ska jag sova så jag orkar upp imon. Ska på mötte tidigt om att börja en annan utbildning. Hade behövt börja med något som kan generera ett riktigt bra jobb, istället för att läsa upp mina betyg som ändå inte räknas om du inte ska gå på högskolan och de hade jag inte tänkt.


// Sofie




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar