fredag 28 december 2012

promenad



Igår tog jag och volvon en kvälls promenad i backarna vid havet ovanför båstad. De är riktigt fint där, med alla små hus/gårdar. Försöker bli lite mer hemma här runt i krokarna. Men de krävs nog ett par promenader till med bilen då haha.  


Nu har all jul åkt ut hos oss. 
Skönt.. 
Min lilla systers snygga små fåtöljer fick komma ner i vardagsrummet och Annabell älskar dom. Dom passar lite bättre än gungstolen, för vi har byggt upp projektorn så duken går ner framför stolarna på kvällarna. MYS känns som vi är på bio varje kväll, va då vardags lyx. 

 Nu ska jag gå ut och gå en långpromenad med min feta kropp som faktiskt börjar krympa lite :) Sen ska jag nog ha lite disco med dammsugaren.

Ha en fin fredag

// Sofie    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar