fredag 30 mars 2012

åt helvete

Igår gick mitt liv lite i sönder allt hände i loppet av en två timmar. 
Två fruktansvärda timmar, visste inte om jag skulle gå och lägga mig på dörr mattan 
och bara gråta eller skratta. 
Paniken och ångesten för allt kom på samma gång. 
Livet är lite åt helvete just nu. 

Började med att de ringde och jag fick reda på att jag inte fick ett jobb. 
Sen kom posten två brev va från jobb som jag tyvärr inte fick, plus ett från alfa-kassa 
som jag skickat hur många papper som helst till. 
Sen ringer hon jag hyr av och säger att hon måste ha tillbaka lägenheten och 
att jag har två månader på mig att va ute. 
Sen när jag ska betala alla räkningar så in ser jag att de fattas ca fem tusen. 
Som om inte detta hade varit allt så ryker bilen sönder ett par timmar senare. 
Toppen av jävlighet är nästan nåd, ingen har ju ändå inte dött än... 
De är inte jätte lätt att se något positivt i de här, men kanske måste allt gå riktigt åt helvete för att de ska kunna gå bättre och bli kalas bra sen. 

Jag kan verkligen förstå att folk gör brott och är duma mot dom som bestämmer här i den här världen. 
De är ju såna dom vill att vi ska vara. 
Kräk på svenska systemet. Drick mer ren starksprit. 

// arg Sofie

1 kommentar:

  1. Nä med du, så tråkigt. Jag ringer dig :/
    Puss och kram Malin

    SvaraRadera