måndag 5 mars 2012

nytt smalare liv

idag börjar min och en väns tävling om vem som kan rasa mest i vikt på fyra veckor. Vi ska köra efter en metod nu i 13dagar som innebär att jag just nu till frukost äter en sockerbit och dricker en kopp svart kaffe. Fy så äckligt de är med kaffe utan mjölk ingen hit alls. Men ser fram i mot nästa mål på två hårdkokta ägg och färsk kokt spenat och en tomat hur jag nu ska få i min en hel tomat.

Lite övrig info en sockerbit väger 4gram och i två dl oboy så är det 15 sockerbitar i.
(Jag som älskar stark oboy)

I lördags så var jag i Värnamo mysig lite håla men vet inte om jag skulle kunna bo där, lite långt ifrån havet. Men fick träffat flera goa människor och kollat in graveyard ett band från Göteborg hel grymt. Även att jag blev bjuden på biljeten så kostar de än del att åka iväg. Hatar verkligen att vara arbetslös.

Ska kolla fall kaffet går lättare ner ihop med en cigg i solen på balkongen. Ha en fin dag

// Sofie 

1 kommentar:

  1. Lycka till kompis! Vet att du kommer att vinna vadet! Kram kram Malin

    SvaraRadera