torsdag 15 mars 2012

TORSDAG

De börjar bli fullt på min tavelväg. Jag som har ett par tavlor till. Men dom får bo i källaren så länge. 



Torsdag tråk dag har inte hänt jätte mycket idag. Men har fått städat
och målat lite på en ny tavla. Äntligen fredag i morgon kommer nog
bli en trevlig fredag hoppas jag på. Nu har de gått en och en halv
månad sen jag blev arbetslös. Trodde aldrig att jag skulle bli de så
här länge. Men man kan inte gå och tänka på alla problem hela tiden
då slutar man nog i händerna på dom med vita rockar.
Så jag är la lite glad istället och hoppar runt till lite skön musik.
Snart kommer en kompis och hennes dotter på besök ska bli super kul,
har inte träffat dom på hela vintern. Blir nog några koppar kaffe skulle jag gissa på.

// Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar