torsdag 8 mars 2012

Vår nej inte än

Trodde nästan att det skulle bli vår men aj så fel. När jag kollade ut vid sju på morgonen så är hela stan full med snö. Men bara att bita ihop och ge sig ut och upp till Gbg på jobb intervju. Gick riktigt bra och håller verkligen att tummar och tår för att jag får det. 

Dag fyra och jag har gått ner 2,5kg känns himla bra och måste säga att den värsta hunger känslorna börjar försvinna. Men måste börja röra på mig mer så jag får nog ta mig en lång runda i morgon.   

Lite vår sol bakom glas aldrig fel 
Jag älskar verkligen mina stora fönster man kan sitta i MYS

// Sofie

1 kommentar:

  1. Jag håller också tummarna! En långrunda är ju inte fel för att skingra tankarna från magplågorna *haha* Du är stark du, kämpa på!

    Ha en fin fin fredag. Kram kram Malin

    SvaraRadera