söndag 13 november 2011

Go kväll

Go kväll gott folk. Idag har jag haft en riktig mys dag. Började med ett sms vid kl 05.45 från johan "asså jag vakna upp i rolle nu fattar inget.." efter en 10min ringer de och en hysteriskt skrattande johan får fram ett go morgon sen fick Lennie telefonen och förklarat att dom hade drukit nått skit från polen eller nått. Kan du hämta oss? Så efter jag slutade så fick bmwen gå till rolfstorp och hämta två glada/trötta killar.
Vid två kom stora syrran och Hampus och hälsade på. Mysigt och få träffa dom en stund va så länge sen även att vi bor så nära nu.

Sen vart jag och Johan bjudna på middag hos Johans pappa och hans familj. De va riktigt mysigt, synd att inte min familj bor nära så man lätt kan göra sånt eller att dom kan hålla samms med varandra.

 http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=KuEQPMbiggs lilla lovis är himla bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar