måndag 7 november 2011

mitt lilla helvete

hoj hoj
Här sitter jag i min stora soffa me orange/gult/rött hår och är allmänt lycklig över mitt liv.

Har haft min ur roliga lilla syster här i nästan en vecka. Vi är himla olika fast himla lika på samma gång.
Hon kan verkligen ge en tanke ställare. Man går gärna å stirrar sig blind på alla vardags grejer.

i lördags halloween va jag och Elaine på inflyttnings fest hos johan och hans kompis.De roligaste på hela kvällen va att åka kickbick ditt. Vilken jävla fjortis fest kände mig riktigt gamla de va tur att Elaine va med och höll upp stämningen. Men träffade många goa människor med. Men måste säga att jag kan inte riktigt förstå johans kompis som bjudigt in typ 200 människor.

Nu ska jag och Helena dricka kaffe och mysa i soffan
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar