tisdag 22 november 2011

jul mys

Nu är de jul mys hemma hos mig. Det är stjärnor och ljus över allt nästan (MYS). Mina stora stjärnor som jag hade i Fröllinge passade super bra här i min lilla lägenhet. Nästa vecka ska jag sy nya kuddar till soffan, dom ska bli vita med svarta snören på tror jag. 
Har varit lite halv nere de sista men det är väl för mörkret och för att allt inte riktigt blir som man tänkte. Måste lära mig och inte bli besviken eller hoppas för mycket. Det du drömmer om måste du sätta i verklighet själv, det är ingen annan som kommer göra det åt dig. Men det är lättare sakt än gjort tyvärr. Har så himla mycket jag skulle vilja sätta i värk. Men jag har liksom ingen kraft till det. 
Men fick mycket ny inspiration idag när jag var hos min stora syster. Hon har en himla mysig sy hörna där jag råkade fastna med ett hårsmycke, så längtar lite tills torsdag när jag ska åka till henne igen. Har saknat henne och hennes glada energi som hon har runt sig.
  

 vardagsrummet

 köket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar