torsdag 10 november 2011

HUS P-böter

"Every day may not be good.. But there´s something good in every day.." De va det första jag läste när jag vaknade och de är verkligen sant. Alla dagar har något fint med sig även att de kan va lite svårt och se. 

Har varit en rätt lugn dag, skönt för jag har nog fått sov/trött sjukan. Men va med johan ute i huset (trönninge) som han ska bo i. Va verkligen super mysigt där ute. Lugnet i huset och trädgårdens alla vackra höst färger. Längtar verkligen ifrån stan och ut på landet eller hur man ska säga längtar efter något eget, där man kan ställa bilen utan att få P-böter. Fick min andra gula hemska lapp i rutan idag (ledsen/arg/sur på mig själv) två st på en månad inte bra. 

Nu ska jag tända lite ljus i min mysiga lägehet å dricka en kopp kaffe ur hello kitty koppen <3    

För er som inte har fått se mitt orange/bruna hår

2 kommentarer:

  1. Hej. vad fin du är i håret! Superläckert! Hoppas du får en kanonbra helg då, så du kan glömma lapparna ;) Kram kram Malin

    SvaraRadera
  2. tack så mycket :)vi får la se vilken färg de slutar med sen va ju tänkt vit igen. Men trivs rätt bra med de här orange/bruna med. Nu är jag på jobbet å jobbar ihop mina böter inte jätte roligt men de funkar. hoppas du får en mysig helg kramar saknar dig

    SvaraRadera