onsdag 16 november 2011

Jul

Snart är det jul så himla mysigt längtar så efter mysiga December. Imorgon när jag vaknar så ska jag plocka upp alla jul-lådorna och reta granarna med att sätta upp mina stjärnor för tidigt. Så får man göra när man vill att December ska vara lite längre.

Idag har jag fått på mina snygga vita vinter fälgar. Blev nästan lite kär i min lilla bmw igen, eller så var det bara för att min snyggis Johan körde den.

Jag behöver inte några droger för att bli hög eller några piller för att jag ska vara lugn. Jag behöver inte någon burd som gör min tokig, eller några stora tuttar för att bli lycklig. Men baby det ända jag behöver är dig. /miss li

Nu ska jag köpa kalasbyxer på hm.se fall dom har några snygga    

1 kommentar:

  1. Hej. Hahaha, underbart! Kan du inte spela lite julmusik för grannanran också? :D
    Kram Malin

    SvaraRadera